(VIDEO) Monteur zwaargewond bij ontploffing CV-ketel in hotel Halsteren

0

HALSTEREN – Bij hotel De Ram in Halsteren is vrijdagmorgen een CV-ketel ontploft. Een monteur was rond 10.25 uur bezig met de verwarmingsketel in de keuken van het hotel aan de Steenbergseweg toen het misging. De man liep ernstige brandwonden op en is snel onder de douche gaan staan om die te koelen.

Foto: Christian Traets / MaRicMedia

Brandwondencentrum
Hij is door de ambulancedienst met spoed overgebracht naar een gespecialiseerd brandwondencentrum. Ook de politie, brandweer en een traumahelikopter kwamen ter plaatse om hulp te verlenen. Wat er precies misging is nog niet duidelijk.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1503″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”1″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”80″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”4″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Diavoorstelling tonen]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Foto’s: Christian Traets / MaRicMedia